Servisní kontakty
Kontakty
Seznam rychlých telefonních kontaktu v případě havarijní poruchy
Typ problému | Firma | Nonstop | Tel. kontakt |
---|---|---|---|
Výtahy | Schindler CZ a.s. | Ano | +420 844 844 808 |
Elektro instalace | Valerio Bevilacqua | Ne | +420 604 163 186 |
Kanalizace (čištění ucpaných odpadů) | Jindřich Svoboda | Ano | +420 734 459 177 |
Kanalizace (čištění ucpaných odpadů) | Sebak | Ano | +420 545 222 278, +420 602 591 057 |
Voda a vodoinstalace | Prodomia - p.Kejř Oldřich | Ne | +420 533 338 654, +420 728 056 913 |
Topení | TB-služby | Ano | +420 545 161 545, +420 545 162 206, +420 603 291 699, +420 605 209 744 |
Zámečnictví | Zámečník S.O.S | Ano | +420 774 163 381, +420 608 416 338 |
Prosíme Vás, pokud daný kontakt použijete a týká se společného majetku SVJ, dejte vědět vědět svému zástupci vchodu.
Na základě těchto Vašich informací pak vedeme s dodavateli příslušná jednání.
Správcovská firma PRODOMIA
Funkce | Jméno | Tel. kontakt | |
---|---|---|---|
Hlavní účetní | Monika Svojanovská | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | +420 773 776 869 |
Technik | Oldřich Kejř | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | +420 728 056 913 |
Ředitelka provozovny | Ing. Zuzana Kelblová | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | +420 724 633 602 |
Provoz výtahů
Provoz a servis výtahů je zajištěn jejich dodavatelem, společností Schindler CZ a.s.. Servisní činnosti jsou prováděny na základě uzavřené Servisní smlouvy ze dne 6.1.2017.
Vybrané ustanovení:
- Dispečink pro hlášení poruch 24hod/7dní tel: +420 844 844 808
- Vyproštění uvízlých osob s nástupem na vyproštění nejpozději do 60 min od nahlášení na dispečink
- Nástup na opravu nejpozději do 3 hodin v pracovní dny od 7:00 do 15:30 od nahlášení na dispečink
- Nástup na opravu v prodloužené pracovní době 7:00 až 22:00 hod vč. víkendů a svátků
- Opravy (práce technika) v pracovních dnech v čase 7:00 až 15:30 hod
- Garantovaná funkčnost zařízení po dobu 98,5% provozního času
Při zjištění poruchy volejte výše uvedená čísla a nečekejte na to, že zavolá někdo jiný! Čím později se porucha nahlásí, tím později bude odstraněna.
V případě dotazů se, prosím, obraťte na svého zástupce vchodu.
Havarijní servis Teplárny Brno a.s.
Je uzavřená SoD s TB - služby, s.r.o., dceřinou společností Teplárny Brno na havarijní stavy ( dále jen HS ) v rozsahu:
- Výkon HS se vztahuje na hlášené poruchy a havárie (dále jen závada) na objektu Sedláčkova 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30, 32, 34 v těchto oblastech:
- veškeré rozvody topení včetně těles a armatur
- veškeré rozvody TUV v objektu k bytovým uzávěrům (včetně)
- HS je nepřetržitá 24 hod. denně i v sobotu, neděli a ve svátek.
- Hlášení závady se provádí na dispečinku Tepláren Brno a.s.: tel. +420 545 162 206 nebo +420 603 291 699 nebo +420 605 209 744
- Hlášení závady může provádět zaměstnanec objednatele, funkcionář objednatele nebo vlastník / nájemce bytu případně nebytového prostoru v objektu. Pracovník DS vyšle HS na zásah až po zpětném ověření pravdivosti hlášené závady u oznamovatele, v případech, kde zpětné ověření je možné.
- Pracovníci HS provedou při výjezdu na hlášenou závadu její bezprostřední odstranění, případně zajištění základních funkcí zařízení tak, aby bylo zabráněno dalším škodám na majetku nebo ohrožení zdraví osob. Práce na řešení závady budou zahájeny do dvou hodin od jejího nahlášení.
Předpokládá se úplné odstranění závady tak, aby v co největší míře bylo zabráněno dalšímu výjezdu na předmětnou závadu druhý den. V případě materiálové náročnosti bude do dvou pracovních dnů, po dohodě s pověřeným pracovníkem objednatele, provedeno dokončení opravy závady nebo dohodnuto jiné opatření. - Provedení zásahu na místě hlášené závady, způsob odstranění poruchy, délku zásahu a spotřebovaný materiál potvrdí oznamovatel pracovníkům HS do výkazu.
- O výjezdu HS a provedeném zásahu (případně o nutnosti provedení dalších prací a větších oprav vyplývajících ze zjištěné závady) bude informován pověřený pracovník objednatele, a to členové výboru SVJ.
- Zajištění pohotovosti HS je bezplatné.
- Výjezd HS na hlášenou závadu bude účtován následovně - ceny jsou bez DPH **:
- Výjezd havarijní služby na hlášenou závadu: 150,- Kč / výjezd
- Práce havarijní služby na hlášené závadě: 550,- Kč / hodina / pracovník.
- Cestovné havarijní služby na hlášenou závadu: 15,00 Kč / km
- Použitý materiál: Dle skutečné spotřeby
- Kompletní ceník
Náklady na odstranění hlášené závady v bytě, tj. od hlavních uzávěrů v bytě ( stoupačkách ), si hradí vlastník / nájemce sám. Tyto opravy nebudou hrazeny z fondu oprav!!! V případě, že faktury budou zaslány na SVJ, tak budou výborem SVJ přeposlány majiteli bytu.